نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2644
-
الف
+

نمایش امید ها و آرزوهای کودکان ایرانی در سریال «بچه های مدرسه همت»

«رسول بابا رضا» تهیه کننده سریال خاطره انگیز «بچه های مدرسه همت» از دلایل ماندگاری و ایده ساخت این اثر تلویزیونی گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «بچه‌های مدرسه همت» سریال اپیزودیک تلویزیونی است که به تهیه کنندگی «رسول بابارضا» و کارگردانی «رضا میرکریمی» در سال ۱۳۷۶–۱۳۷۵ خورشیدی تولید و از رسانه ملی ایران نشر شد.

این سریال تلویزیونی درباره تعدادی از متعلمین است که در مکتب «همت» به‌طور شبانه‌ روزی تحصیل و زندگی می‌کنند و هر بار با ماجرایی تازه روبرو می‌شوند.

«رسول بابا رضا» طی یک مصاحبه درباره چگونگی ساخت این سریال و دغدغه ای که در پس این اثر نهفته بوده، صحبت کرده است.

وی با اشاره به اینکه در دهه هفتاد بیشتر فلم های کودک و نوجوان معطوف به نمایش وضعیت بحرانی آن ها می شد، گفت: به همین دلیل به این نتیجه رسیدیم که باید بهانه ای برای نمایش زیبایی ها ایران و زندگی عزتمند کودکان فقیر ایران پیدا کنیم و برای این کار از بسیاری ها مشورت گرفتیم.

تهیه کننده سریال «بچه‌های مدرسه همت» گفت: ما جمله ای را برای شروع دفاع از سریالمان انتخاب کرده بودم: «بازسازی تصویر چهره کودکان ایران با نمایش امید ها و آرزوهای کودکان ایرانی».

وی از دلایل محبوبیت و ماندگار شدن سریال «بچه‌های مدرسه همت» گفت: تیم خوب و با انگیزه، معتقد و متعهد به محتوا و موضوع، بررسی و شناخت از نیاز و ضرورت ها محتوایی برای جامعه و رسانه، پایبندی به ارزش ها و اخلاق برای رسیدن به تولید اثری ارزشمند و مهمتر شخصیت آقای میرکریمی بعنوان کارگردان بسیار در ساخت این موثر بود.

گفتنی است که سریال «بچه‌های مدرسه همت» به درخواست مخاطبان تلویزیون آی فیلم ۲ هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران و کابل و  16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید :

سریال «بچه های مدرسه همت»

م ح

نظر شما
ارسال نظر